My Candy World

My🤘💛

1400/4/22 13:13
نویسنده : Rayanam
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

👈👑به وبلاگ من خوش اومدین💖👉

من میخوام خودم رو معرفی کنم

اسمم رایانام‌ هست

میتونید من رو رایا صدا کنین

۱۳ سالمه و تهران زندگی میکنم

مادرم آمریکایی و پدرم ایرانی هستش

خودم و دختر عموم تو شهر گرانادا تو استرالیا دنیا اومدیم

آرمی هستم و بایستم تهیونگه،

بلینک هستم و بایستم جیسو

و اکسوالم و بایستم چانیول

دوتا برادر بزرگتر دارم

خودم در آینده دوست دارم دارو ساز یا نوازنده بشم

رنگ مورد علاقم بنفش هست و مسیحی هستم

دختر عموم رو خیلی دوست دارم

اسمش هانیا هست و کره ایه

و یک سال از من کوچکتره

منو هانیا هر دو ناراحتی قلبی داریم

ولی من با قلب اهدایی زندگی میکنم و اون با قلب خودش

من تقریبا یک ساله ایران زندگی میکنم و خیلی نمیتونم فارسی صحبت کنم

خوشحال میشم باهم دوست بشیم

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

Daria🌊Daria🌊
22 تیر 00 14:25
سلام 
خوشبختم من زی زی ام البته اسم واقعیم دریاس😅😅
12 سالمه و توی بیوگرافیم تو وبلاگم حتما سر بزن
Rayanam
پاسخ
سلام
منم همینطور
باشه حتما💛
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
22 تیر 00 14:41
سلام خیلی خوش آمدی کیوتم
من سارا ام
منم آرمی ام
بایس جیهوپ
بلینک هم هستم بایسم رزی
😘
Rayanam
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنونم
خوشحالم هم آرمی هستی هم بلینک
و معلومه بلک پینک رو خیلی دوست داری سارا جون
خوشبختم💖

22 تیر 00 15:09
خوش اومدی
Rayanam
پاسخ
مرسی
zahrazahra
22 تیر 00 15:11
رایا جون به نینی وبلاگ خوش اومدی عزیزم
درسته خیلی چیزات با ما فرق داره حتی دینت ولی اینا اصلا مهم نیس و همه ی ادما باید باهم دوست باشن^^
خوشبختم از اشناییت منم زهرا هستم 13 سالمه از قم
رایا جون چجوری انقدر مسلط فارسی تایپ میکنی؟
Rayanam
پاسخ
مرسی گلم
اره درسته اما بیشتر افراد تو مدرسه ما اینجوری فکر نمیکنن خوشحالم عقیده شما اینه
خب من اولش تو گوگل ترجمه میزدم همیشه هم درست نمیشد 
الان تقریبا دارم از مامانم کمک میگیرم😐
***asal******asal***
22 تیر 00 15:23
WELCOMEخوش اومدی
امیدوارم کلی خوش بگذرونی
Rayanam
پاسخ
مرسی عزیزم
موفق باشی
آبجی آواآبجی آوا
22 تیر 00 17:19
سلام دنبال شدید دنبال می کنید ؟
Rayanam
پاسخ
سلام ممنون حتما باعث افتخارمه
AvaAva
22 تیر 00 17:21
رایا جون تو واقعا دختر عموی هانیا هستییی ؟
من یجورایی با هانیا دوستم اول با دلینا دوست شدم بعدش با هانیا
یه سوال اخیرا شنیدم انگار هانیا حالش خوب نیست و توی کما هست😢
الان حالش خوبه ؟؟؟
راستشو بخوای خودمم مطمئن نیستم واقعا حالش بده یا نه برای همین گفتم از تو بپرسم🙁
Rayanam
پاسخ
بله عزیزم&zwnj شماهم باید آوا باشی چون از هانیا درموردت شنیدم
خوشبختم
بله بخاطر تصادف بود که اخیرا حالش بهتره اینکه حالش وخیم بود بخاطر ناراحتی قلبیش بود الان بهتره
AvaAva
22 تیر 00 19:39
می تونی باور کنی الان حس می کنم یه بار یک تنی از روی دوشم برداشتن ؟😅🥺
راستشو بخوای خیلی نگران هانیا بودم🥺
Rayanam
پاسخ
خب هرچی که هست خوشحالم
ولی بار یک تنی چیه؟
خب من فارسیم به اندازه هانیا خوب نیست الان دیکشنری جلو دستمه😅
ممنون
خب هانیام خیلی دوستت داره😚❤💖
AvaAva
22 تیر 00 19:42
خب من آوا هستم(خودت احتمالا می دونی)10 سالمه 
آرمی هستم بایسم شوگا بایس رکر هوپی
بلینک بایسم رزی بایس رکر جنی و جیسو
اکسوال قبلا بودم قبلا بایسم شیومین بوده اما حالا عاشق چانی (چانیول) و بکی (بکهیون) هستم
یه برادر کوچکتر دارم
دوست دارم بزرگ شدم آیدل و نویسنده باشم اما در کنارش نقاشی هم بکشم
رنگ مورد علاقه ام هم بنفشه
بوشهر هم زندگی می کنم
Rayanam
پاسخ
خوشبختم
میدونی الان اگه هانیا بود یدونه تعظیم&zwnj میکرد مدل کره ای ها
ولی فرقش اینه اون زیاد خم میشه سرش میخوره به زمین😅
در کل خوشبختم دیگه👑💖❤💙💜💛
AvaAva
22 تیر 00 19:43
راستی یه چیزی اون آبجی آوا خودمم😅 هنوز پستت رو نخونده بودم این کامنت رو دادم بعدش دیدم اومدم با وبلاگ خودم کامنت دادم😅
AvaAva
22 تیر 00 19:45
Welcome to niniweblog
I hope we become good friends❤❤❤❤
Rayanam
پاسخ
Thanks
It is my pleasure
AvaAva
22 تیر 00 19:57
یعنی خیلی راحت شدم😂
اوخی🥺
Rayanam
پاسخ
اها

24 تیر 00 19:03
سلام من ستایشم قبلایکوبلاگ دیگه داشتم که مسدود شد این وبلاگ جدیدمه فالو شدی لطفا فالو کن♡
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به My Candy World می باشد